ТЕМАТИЧНІ КУРСИ
Додаток № 2
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
у КЗВО «ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ» - 2024
ТЕМАТИЧНІ КУРСИ (30 год.)
________________________________________________________________________________________________________________________
(територіальна громада)
№ |
Тема |
Категорія слухачів |
Відповідальні (ПІБ, науковий ступінь, вчене звання, посада) |
Очна форма навчання |
|
На базі ВАБО |
У синхронному режимі |
||||
к-ть осіб |
к-ть осіб |
||||
|
Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення |
Учителі історії, правознавства та громадянської освіти |
Струкевич О.К., д.іст.н., професор; завідувач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. |
Учителі історії, правознавства та громадянської освіти |
Струкевич О.К., д.іст.н., професор; завідувач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ |
Учителі історії, правознавства та громадянської освіти |
Струкевич О.К., д.іст.н., професор; завідувач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України |
Учителі історії, правознавства та громадянської освіти |
Струкевич О.К., д.іст.н., професор; завідувач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика. |
Керівні і педагогічні кадри |
Кущ О.П., к.філол.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу |
Учителі української мови і літератури, зарубіжної літератури |
Кущ О.П., к.філол.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук; Петрина С.В., методист відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури |
|
|
|
Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей |
Усі категорії педагогічних працівників |
Кущ О.П., к.філол.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук; Петрина С.В., методист відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури |
|
|
|
Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ |
Вихователі ЗДО, вчителі початкових класів, музичного мистецтва, керівники гуртків |
Мар’євич Н.К., к.пед.н.; викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ |
Усі категорії педагогічних працівників |
П’яст Н.Й., к.філол.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ/ЗНО з української мови і літератури |
Учителі української мови та літератури |
П’яст Н.Й., к.філол.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук; Ткачук Т.П., к.філол.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів |
Учителі іноземних мов |
Логутіна Н.В, к.пед.н.; в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов |
Учителі іноземних мов |
Логутіна Н.В, к.пед.н.; в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ |
Усі категорії педагогічних працівників |
Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук
|
|
|
|
Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці |
Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури |
Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук
|
|
|
|
Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» |
Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури |
Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук
|
|
|
|
Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури |
Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури |
Коваленко Л.В., к.пед.н., завідувач відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури; в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти |
Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури |
Коваленко Л.В., к.пед.н., завідувач відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури; в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук; Пойда С.А., к.пед.н.; викладач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ |
Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, мов національних меншин |
Коваленко Л.В., к.пед.н., завідувач відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури; в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Цікава фізкультура як бренд Нової української школи |
Учителі фізичної культури |
Качан О.М., викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи |
Усі категорії педагогічних працівників |
Качан О.М., викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи |
Усі категорії педагогічних працівників |
Качан О.М., викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ |
Учителі природничих дисциплін |
Мудрак О.В., д.с-г.н., професор; завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук |
|
|
|
Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ |
Усі категорії педагогічних працівників |
Мудрак О.В., д.с-г.н., професор; завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук |
|
|
|
Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики |
Усі категорії педагогічних працівників |
Тарасенко Г.С., д.пед.н., професор; професор кафедри екології, природничих та математичних наук |
|
|
|
Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ |
Усі категорії педагогічних працівників |
Хаєцький Г.С., к.геогр.н., доцент; доцент кафедри екології, природничих та математичних наук; Мудрак О.В., д.с-г.н, професор; завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук |
|
|
|
Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії |
Учителі географії |
Поліщук В.М., к.геогр.н., доцент; доцент кафедри екології, природничих та математичних наук |
|
|
|
Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі |
Усі категорії педагогічних працівників |
Шевченко І.А., к.пед.н.; викладач кафедри екології, природничих та математичних наук |
|
|
|
Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом |
Практичні психологи |
Яцюк М.В. к.психол.н., доцент; доцент кафедри психології |
|
|
|
Плекання резилієнтності в закладі освіти
|
Усі категорії педагогічних працівників |
Яцюк М.В. к.психол.н., доцент; доцент кафедри психології |
|
|
|
Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями |
Усі категорії педагогічних працівників |
Чопик Л.І., к.пед.н.; в.о. доцента кафедри психології |
|
|
|
Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу |
Усі категорії педагогічних працівників |
Чопик Л.І., к.пед.н.; в.о. доцента кафедри психології |
|
|
|
Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ |
Усі категорії педагогічних працівників |
Семко М.І., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування; Василенко Н.В., д.пед.н., професор; завідувач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти |
Усі категорії педагогічних працівників |
Семко М.І., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування; Василенко Н.В., д.пед.н., професор; завідувач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Трансформаційні процеси в освіті: виклики та перспективи |
Усі категорії педагогічних працівників |
Семко М.І., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування; Василенко Н.В., д.пед.н., професор; завідувач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях |
Усі категорії педагогічних працівників |
Галич Т. В., к.пед.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук; Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Класний керівник в сучасних освітніх реаліях |
Усі категорії педагогічних працівників |
Галич Т. В., к.пед.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук; Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Автономія закладу освіти: виклики та перспективи |
Директори та заступники директорів ЗЗСО, ЗДО, ЗПО |
Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування; Семко М.І., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період |
Директори та заступники директорів ЗЗСО, ЗПО, директори ЗДО |
Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування; Галич Т. В., к.пед.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками |
Усі категорії педагогічних працівників |
Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування; Галич Т. В., к.пед.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії |
Усі категорії педагогічних працівників |
Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент; доцент кафедри управління та адміністрування; Галич Т. В., к.пед.н., доцент; доцент кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Пойда С.А., к.пед.н.; старший викладач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога |
Усі категорії педагогічних працівників |
Пойда С.А., к.пед.н.; старший викладач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Організація дистанційного навчання педагогічних працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Пойда С.А., к.пед.н.; старший викладач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Цифрові інструменти сучасного педагога |
Усі категорії педагогічних працівників |
Пойда С.А., к.пед.н.; старший викладач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Цифрове портфоліо сучасного вчителя |
Усі категорії педагогічних працівників |
Пойда С.А., к.пед.н.; старший викладач кафедри управління та адміністрування |
|
|
|
Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу |
Усі категорії педагогічних працівників |
Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі |
Усі категорії керівних та педагогічних працівників |
Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності |
Усі категорії педагогічних працівників |
Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти; Логутіна Н.В, к.пед.н.; в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту |
Усі категорії педагогічних працівників
|
Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти; Логутіна Н.В, к.пед.н.; в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення |
Учителі фізичної культури |
Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя |
Учителі біології, основ здоров’я та фізичної культури |
Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру |
Усі категорії педагогічних працівників |
Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект |
Учителі історії, захисту України, етики |
Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект |
Директори та заступники директорів ЗЗСО |
Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації |
Усі категорії педагогічних працівників |
Кузьменко Ю.В., к.психол.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти; Маляр О.І., к.психол.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі |
Усі категорії педагогічних працівників |
Маляр О.І., к.психол.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти; Кузьменко Ю.В., к.психол.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Імідж педагога: від стереотипів до інновацій |
Усі категорії педагогічних працівників |
Жаровська О.П., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій, старший викладач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство |
Усі категорії педагогічних працівників |
Жаровська О.П., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій; старший викладач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Міжнародне гуманітарне право та національне законодавство у формуванні громадянської компетентності в НУШ |
Вчителі історії, фізичної культури, захисту України |
Жаровська О.П., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій; старший викладач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій |
Учителі трудового навчання |
Дзигаленко Л. М., к.пед.н.; завідувач лабораторії технологій; старший викладач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ |
Учителі технологій, мистецтва |
Дзигаленко Л. М., к.пед.н.; завідувач лабораторії технологій; старший викладач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти |
|
|
|
Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість |
Класні керівники |
Коц О.І., завідувач відділу виховної роботи |
|
|
|
Підготовка учнів до складання НМТ/ЗНО з математики |
Учителі математики |
Салтановська Н.І., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії математики |
|
|
|
STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики. |
Учителі математики |
Салтановська Н.І., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії математики |
|
|
|
Організація ефективного навчання у Новій українській школі |
Вчителі хімії (7 клас) |
Степанова Л.В., завідувач лабораторії хімії |
|
|
|
Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення |
Учителі природничої освітньої галузі (5-6 класи) |
Опаренюк Г.А., завідувач лабораторії біології та екології; Степанова Л.В., завідувач лабораторії хімії; Уманська Т.В., завідувач лабораторії географії та природознавства |
|
|
|
Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) |
Учителі біології, хімії (7 клас) |
Опаренюк Г.А., завідувач лабораторії біології та екології; Степанова Л.В., завідувач лабораторії хімії |
|
|
|
Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) |
Учителі біології (7 клас) |
Опаренюк Г.А., завідувач лабораторії біології та екології |
|
|
|
Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ |
Учителі географії (7 клас) |
Уманська Т.В., завідувач лабораторії географії та природознавства |
|
|
|
НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність |
Усі категорії педагогічних працівників |
Мацієнко І.М., завідувач відділу суспільно-гуманітарної освіти |
|
|
|
НУШ: реалізація ключової компетентності «підприємництво і підприємливість» при викладанні навчальних предметів |
Усі категорії педагогічних працівників |
Мацієнко І.М., завідувач відділу суспільно-гуманітарної освіти |
|
|
|
Культура повсякденності народів Європи |
Учителі історії, українознавства |
Мартинчук І.І., к.іст.н., доцент; методист відділу суспільно-гуманітарної освіти |
|
|
|
Повсякденна культура українців |
Учителі історії, українознавства |
Мартинчук І.І., к.іст.н., доцент; методист відділу суспільно-гуманітарної освіти |
|
|
|
Історія української національної ідеї |
Учителі історії, правознавства, громадянської освіти |
Мартинчук І.І., к.іст.н., доцент; методист відділу суспільно-гуманітарної освіти |
|
|
|
Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript. |
Учителі інформатики, фізики, математики |
Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності; викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) |
Учителі інформатики |
Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності; викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ |
Усі категорії педагогічних працівників |
Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності; викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ |
Учителі інформатики |
Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності; викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій |
Учителі інформатики |
Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності; викладач кафедри філології та гуманітарних наук |
|
|
|
Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ |
Учителі фізичної культури |
Гусєв В.Г., завідувач відділу військово-патріотичного виховання, основ здоров’я та фізичної культури |
|
|
|
Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи |
Учителі, які викладають мистецтво в 1- 4 класах |
Федун С.І., завідувач відділу культури і мистецтв |
|
|
|
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами |
Заступники директорів з навчально-виховної роботи |
Стречень А.В., завідувач відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» |
|
|
|
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами |
Усі категорії педагогічних працівників |
Стречень А.В., завідувач відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» |
|
|
|
Вдосконалення володіння жестовою мовою |
Педагогічні працівники спеціальних закладів та навчально-реабілітаційних центрів; вчителі, які мають години в інклюзивних класах; асистенти вчителів; фахівці ІРЦ |
Пилявець Н.І., методист відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»; старший викладач кафедри психології |
|
|