A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вернигородоцький ліцей
Глуховецької селищної ради

ТЕМАТИЧНІ КУРСИ

Додаток № 2

 

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

у КЗВО «ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ» - 2024

 

ТЕМАТИЧНІ  КУРСИ     (30 год.)

________________________________________________________________________________________________________________________

(територіальна громада)

 

Тема

Категорія слухачів

Відповідальні

(ПІБ, науковий ступінь, вчене звання, посада)

Очна форма навчання

На базі ВАБО

У синхронному режимі

к-ть осіб

к-ть осіб

  1.  

Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення

Учителі історії, правознавства та громадянської освіти

Струкевич О.К., д.іст.н., професор;

завідувач  кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст.

Учителі історії, правознавства та громадянської освіти

Струкевич О.К., д.іст.н., професор; завідувач  кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ

Учителі історії, правознавства та громадянської освіти

Струкевич О.К., д.іст.н., професор; завідувач  кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України

Учителі історії, правознавства та громадянської освіти

Струкевич О.К., д.іст.н., професор; завідувач  кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика.

Керівні і педагогічні кадри

Кущ О.П.,  к.філол.н., доцент;

доцент кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу

Учителі української мови і літератури, зарубіжної літератури

Кущ О.П.,  к.філол.н., доцент;

доцент кафедри філології та гуманітарних наук;

Петрина С.В.,  методист відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури

 

 

  1.  

Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей

Усі категорії педагогічних працівників

Кущ О.П.,  к.філол.н., доцент;

доцент кафедри філології та гуманітарних наук;

Петрина С.В.,  методист відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури

 

 

  1.  

Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ

Вихователі ЗДО, вчителі початкових класів, музичного мистецтва, керівники гуртків

Мар’євич Н.К., к.пед.н.;                   викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

П’яст Н.Й., к.філол.н., доцент;       доцент кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ/ЗНО з української мови і літератури

Учителі української мови та літератури

П’яст Н.Й., к.філол.н., доцент;       доцент кафедри філології та гуманітарних наук;                                             Ткачук Т.П., к.філол.н., доцент;       доцент кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів

Учителі іноземних мов

Логутіна Н.В, к.пед.н.;                          в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов

Учителі іноземних мов

Логутіна Н.В, к.пед.н.;                         в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

 

  1.  

Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці

Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури

Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

 

  1.  

Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа»

Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури

Нежданова Л.І., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

 

  1.  

Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури

Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури

Коваленко Л.В., к.пед.н.,                   завідувач відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури;                         в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти

Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури

Коваленко Л.В., к.пед.н.,                   завідувач відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури;                    

в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук;

Пойда С.А., к.пед.н.;                               викладач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ

Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, мов національних меншин

Коваленко Л.В., к.пед.н.,                   завідувач відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури;                    

в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Цікава фізкультура як бренд Нової української школи

Учителі фізичної культури

Качан О.М., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Фізична реабілітація та здоровязбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи

Усі категорії педагогічних працівників

Качан О.М., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи

Усі категорії педагогічних працівників

Качан О.М., викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Еколого-збалансований розвиток

Вінницької області в контексті НУШ

Учителі природничих дисциплін

Мудрак О.В., д.с-г.н., професор; завідувач  кафедри екології, природничих та математичних наук

 

 

  1.  

Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

Мудрак О.В., д.с-г.н., професор; завідувач  кафедри екології, природничих та математичних наук

 

 

  1.  

Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики

 Усі категорії педагогічних працівників

Тарасенко Г.С., д.пед.н., професор; професор кафедри екології, природничих та математичних наук

 

 

  1.  

Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

Хаєцький Г.С., к.геогр.н., доцент;  доцент кафедри екології, природничих та математичних наук;

Мудрак О.В., д.с-г.н, професор; завідувач  кафедри екології, природничих та математичних наук

 

 

  1.  

Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії

Учителі географії

Поліщук В.М., к.геогр.н., доцент;  доцент  кафедри екології, природничих та математичних наук

 

 

  1.  

Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі

Усі категорії педагогічних працівників

Шевченко І.А., к.пед.н.;                        викладач кафедри екології, природничих та математичних наук

 

 

  1.  

Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом

Практичні психологи

Яцюк М.В. к.психол.н., доцент;           доцент кафедри психології

 

 

  1.  

Плекання резилієнтності в закладі освіти

 

Усі категорії педагогічних працівників

Яцюк М.В. к.психол.н., доцент;            доцент кафедри психології

 

 

  1.  

Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями

Усі категорії педагогічних працівників

Чопик Л.І., к.пед.н.;                         

 в.о. доцента кафедри психології

 

 

  1.  

Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу

Усі категорії педагогічних працівників

Чопик Л.І., к.пед.н.;                             в.о. доцента кафедри психології

 

 

  1.  

Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ

Усі категорії педагогічних працівників

Семко М.І., к.пед.н., доцент;            доцент кафедри управління та адміністрування;

Василенко Н.В., д.пед.н., професор; завідувач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти

Усі категорії педагогічних працівників

Семко М.І., к.пед.н., доцент;            доцент кафедри управління та адміністрування;

Василенко Н.В., д.пед.н., професор; завідувач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Трансформаційні процеси в освіті: виклики та перспективи

Усі категорії педагогічних працівників

Семко М.І., к.пед.н., доцент;            доцент кафедри управління та адміністрування;

Василенко Н.В., д.пед.н., професор; завідувач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Мистецтво роботи з батьками  в сучасних освітніх реаліях

Усі категорії педагогічних працівників

Галич Т. В., к.пед.н., доцент;               доцент кафедри філології та гуманітарних наук;

Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент;                                                       доцент кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Класний керівник в сучасних освітніх реаліях

Усі категорії педагогічних працівників

Галич Т. В., к.пед.н., доцент;               доцент кафедри філології та гуманітарних наук;

Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент;                                                       доцент кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Автономія закладу освіти: виклики та перспективи

Директори та заступники директорів ЗЗСО, ЗДО, ЗПО

Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент;                                                       доцент кафедри управління та адміністрування;

Семко М.І., к.пед.н., доцент;            доцент кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період

Директори та заступники директорів ЗЗСО, ЗПО, директори ЗДО

Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент;                                                       доцент кафедри управління та адміністрування;

Галич Т. В., к.пед.н., доцент;               доцент кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками

Усі категорії педагогічних працівників

Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент;                                                       доцент кафедри управління та адміністрування;

Галич Т. В., к.пед.н., доцент;               доцент кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії

Усі категорії педагогічних працівників

Києнко-Романюк Л.А., к.пед.н., доцент;                                                       доцент кафедри управління та адміністрування;

Галич Т. В., к.пед.н., доцент;               доцент кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників

Усі категорії педагогічних працівників

Пойда С.А., к.пед.н.;                              старший викладач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога

Усі категорії педагогічних працівників

Пойда С.А., к.пед.н.;                              старший викладач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Організація дистанційного навчання педагогічних працівників

Усі категорії педагогічних працівників

Пойда С.А., к.пед.н.;                              старший викладач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Цифрові інструменти сучасного педагога

Усі категорії педагогічних працівників

Пойда С.А., к.пед.н.;                              старший викладач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Цифрове портфоліо сучасного вчителя

Усі категорії педагогічних працівників

Пойда С.А., к.пед.н.;                              старший викладач кафедри управління та адміністрування

 

 

  1.  

Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу

Усі категорії педагогічних працівників

Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі

 Усі категорії керівних та педагогічних працівників

Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності

Усі категорії педагогічних працівників

Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти;

Логутіна Н.В, к.пед.н.;                         в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту

Усі категорії педагогічних працівників

 

Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор; завідувач кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти;

Логутіна Н.В, к.пед.н.;                          в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення

Учителі фізичної культури

Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя

Учителі біології, основ здоров’я та фізичної культури

Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру

Усі категорії педагогічних працівників

Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект

Учителі історії, захисту України, етики

Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект

Директори та заступники директорів ЗЗСО

Федорець В.М., к.мед.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації

Усі категорії педагогічних працівників

Кузьменко Ю.В., к.психол.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти;

Маляр О.І., к.психол.н., доцент;  доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі

Усі категорії педагогічних працівників

Маляр О.І., к.психол.н., доцент;  доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти;

Кузьменко Ю.В., к.психол.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Імідж педагога: від стереотипів до інновацій

Усі категорії педагогічних працівників

Жаровська О.П., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій,

старший викладач  кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство

Усі категорії педагогічних працівників

Жаровська О.П., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій;

старший викладач  кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Міжнародне гуманітарне право та національне законодавство у формуванні громадянської компетентності в НУШ

Вчителі історії, фізичної культури, захисту України

Жаровська О.П., к.пед.н., доцент; завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій;

старший викладач  кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій

Учителі трудового навчання

Дзигаленко Л. М., к.пед.н.;                завідувач лабораторії технологій; старший викладач  кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ

Учителі технологій, мистецтва

Дзигаленко Л. М., к.пед.н.;                завідувач лабораторії технологій; старший викладач  кафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти

 

 

  1.  

Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість

Класні керівники

Коц О.І., завідувач відділу виховної роботи

 

 

  1.  

Підготовка учнів до складання НМТ/ЗНО з математики

Учителі математики

Салтановська Н.І., к.пед.н., доцент;

завідувач лабораторії математики

 

 

  1.  

STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики.

Учителі математики

Салтановська Н.І., к.пед.н., доцент;

завідувач лабораторії математики

 

 

  1.  

Організація ефективного навчання у Новій українській школі

Вчителі хімії (7 клас)

Степанова Л.В., завідувач лабораторії хімії

 

 

  1.  

Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм  до практики втілення

Учителі природничої  освітньої галузі (5-6 класи)

Опаренюк Г.А., завідувач лабораторії біології та екології;                  Степанова Л.В., завідувач лабораторії хімії;                                             Уманська Т.В., завідувач лабораторії географії та природознавства

 

 

  1.  

Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.)

Учителі біології, хімії (7 клас)

Опаренюк Г.А., завідувач лабораторії біології та екології;                             Степанова Л.В., завідувач лабораторії хімії

 

 

  1.  

Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.)

Учителі біології  (7 клас)

Опаренюк Г.А., завідувач лабораторії біології та екології

 

 

  1.  

Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ

Учителі географії  (7 клас)

Уманська Т.В., завідувач лабораторії географії та природознавства

 

 

  1.  

НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність

Усі категорії педагогічних працівників

Мацієнко І.М., завідувач відділу суспільно-гуманітарної освіти

 

 

  1.  

НУШ: реалізація ключової компетентності «підприємництво і підприємливість» при викладанні навчальних предметів

Усі категорії педагогічних працівників

Мацієнко І.М., завідувач відділу суспільно-гуманітарної освіти

 

 

  1.  

Культура повсякденності народів Європи

Учителі історії, українознавства

Мартинчук І.І., к.іст.н., доцент; методист відділу суспільно-гуманітарної освіти

 

 

  1.  

Повсякденна культура українців

Учителі історії, українознавства

Мартинчук І.І., к.іст.н., доцент; методист відділу суспільно-гуманітарної освіти

 

 

  1.  

Історія української національної ідеї

Учителі історії, правознавства, громадянської освіти

Мартинчук І.І., к.іст.н., доцент; методист відділу суспільно-гуманітарної освіти

 

 

  1.  

Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript. 

Учителі інформатики, фізики, математики

Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності;

викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) 

Учителі інформатики

Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності;

викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ 

Усі категорії педагогічних працівників

Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності;

викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ 

Учителі інформатики

Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності;

викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій 

Учителі інформатики

Лесик О.В., завідувач відділу інформаційних технологій та видавничої діяльності;

викладач кафедри філології та гуманітарних наук

 

 

  1.  

Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ

Учителі фізичної культури

Гусєв В.Г., завідувач відділу військово-патріотичного виховання,  основ здоровя та фізичної культури

 

 

  1.  

Особливості викладання  інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті  вимог Концепції Нової української школи

Учителі, які викладають мистецтво в 1- 4 класах

Федун С.І., завідувач відділу культури і мистецтв

 

 

  1.  

Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами

Заступники директорів з навчально-виховної роботи

Стречень А.В., завідувач відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»

 

 

  1.  

Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами

Усі категорії педагогічних працівників

Стречень А.В., завідувач відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»

 

 

  1.  

Вдосконалення володіння жестовою мовою

Педагогічні працівники спеціальних закладів та навчально-реабілітаційних центрів; вчителі, які мають години в інклюзивних класах; асистенти вчителів; фахівці ІРЦ

Пилявець Н.І., методист відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»;

старший викладач кафедри психології

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень