Фахові курси
Додаток 1
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
у КЗВО «ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ» - 2025
ФАХОВІ КУРСИ
(територіальна громада)
№ з/п |
КАТЕГОРІЯ СЛУХАЧІВ |
Форма навчання
|
|
|||
І. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЦЕНТРІВ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (30 год.) |
Очна (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі |
В т.ч. |
|||
к-ть слухачів |
к-ть слухачів |
чол. |
жін. |
|||
|
Директори ЦПР ПП |
|
|
|
|
|
|
Консультанти ЦПР ПП |
|
|
|
|
|
|
Психологи та консультанти ЦПР ПП, які здійснюють супровід професійного розвитку працівників психологічної служби |
|
|
|
|
|
ІІ. КЕРІВНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(90 год.) |
Очна (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі |
|
|
||
к-ть слухачів |
к-ть слухачів |
|
|
|||
|
Директори ЗЗСО І-ІІ рівнів (які вперше призначені на посаду та працювали на посаді заступника директора) |
|
|
|
|
|
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (які вперше призначені на посаду та працювали на посаді заступника директора) |
|
|
|
|
|
|
Директори ЗЗСО І-ІІ рівнів (які вперше призначені на посаду) |
|
|
|
|
|
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (які вперше призначені на посаду) |
|
|
|
|
|
|
Завідувачі філій опорних ЗЗСО (які вперше призначені на посаду) |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО (які вперше призначені на посаду) |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів з виховної роботи ЗЗСО (які вперше призначені на посаду) |
|
|
|
|
|
ІІІ. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(30 год.) |
Очна (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі |
|
|
||
к-ть слухачів |
к-ть слухачів |
|
|
|||
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи понад 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи до 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Директори ЗЗСО І та І-ІІ рівнів (зі стажем роботи понад 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Директори ЗЗСО І та І-ІІ рівнів (зі стажем роботи до 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Завідувачі філій опорних ЗЗСО |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи понад 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи до 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІ рівнів та філій (зі стажем роботи понад 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІ рівнів та філій (зі стажем роботи до 5 років) |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів ЗЗСО з навчально-виховної роботи І рівня |
|
|
|
|
|
|
Заступники директорів з виховної роботи - зі стажем роботи до 5 років |
|
|
|
|
|
- зі стажем роботи понад 5 років |
|
|
|
|
||
|
Педагоги-організатори |
|
|
|
|
|
|
Вихователі груп подовженого дня |
|
|
|
|
|
|
Вихователі супроводу дітей |
|
|
|
|
|
|
Керівники гуртків за напрямами:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
Учителі науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» (2024-2025 н.р.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
Учителі української мови та літератури ЗЗСО І-ІІ рівнів |
|
|
|
|
|
І-ІІІ рівнів |
|
|
|
|
||
|
Учителі зарубіжної літератури |
|
|
|
|
|
|
Учителі англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Учителі англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Учителі англійської мови, які викладають предмет у 5-9 класах (за програмою Американських рад «Дистанційне навчання та викладання англійської мови в закладах загальної середньої освіти) |
|
|
|
|
|
|
Учителі німецької мови |
|
|
|
|
|
|
Учителі польської мови |
|
|
|
|
|
|
Учителі фізики |
|
|
|
|
|
|
Учителі фізики та астрономії |
|
|
|
|
|
|
Учителі математики ЗЗСО І-ІІ рівнів |
|
|
|
|
|
І-ІІІ рівнів |
|
|
|
|
||
|
Учителі інформатики |
|
|
|
|
|
|
Учителі біології та екології ЗЗСО І-ІІІ рівнів |
|
|
|
|
|
|
Учителі біології ЗЗСО І-ІІ рівнів |
|
|
|
|
|
|
Учителі хімії |
|
|
|
|
|
|
Учителі географії ЗЗСО І-ІІ рівнів |
|
|
|
|
|
І-ІІІ рівнів |
|
|
|
|
||
|
Учителі етики та християнської етики (7-11 кл.) |
|
|
|
|
|
|
Учителі курсів соціального, емоційного та етичного спрямування: «Етика», «Культура добросусідства», «Вчимося жити разом», «Духовність і мораль в житті людини і суспільства» |
|
|
|
|
|
|
Учителі історії |
|
|
|
|
|
|
Учителі історії та правознавства |
|
|
|
|
|
|
Учителі громадянської освіти |
|
|
|
|
|
|
Учителі початкових класів НУШ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
Примітка: вчителі початкових класів, які пройшли навчання за базовими типовими програмами МОН (І та ІІ цикли) та з проблеми «Діяльнісний підхід у щоденних практиках педагогів початкової школи» можуть обрати будь-які тематичні курси (згідно з дод. 2,3) |
|
|
|
|
|
|
Учителі, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в 5-7 класах (образотворче мистецтво) |
|
|
|
|
|
|
Учителі, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в 5-7 класах (музичне мистецтво) |
|
|
|
|
|
|
Учителі, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в 5-7 класах (образотворче та музичне мистецтво) |
|
|
|
|
|
|
Учителі мистецтва (8-11 класи) |
|
|
|
|
|
|
Учителі трудового навчання (технологій) і креслення |
|
|
|
|
|
|
Учителі фізичної культури |
|
|
|
|
|
|
Учителі фізичної культури та захисту України |
|
|
|
|
|
|
Учителі захисту України |
|
|
|
|
|
|
Учителі захисту України (Основи медичних знань) |
|
|
|
|
|
|
Учителі основ здоров'я |
|
|
|
|
|
|
Учителі інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» |
|
|
|
|
|
|
Керівні та педагогічні кадри спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів загальної середньої освіти
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
Учителі спеціальних шкіл для дітей з порушеннями слуху загальної середньої освіти |
|
|
|
|
|
|
Учителі-логопеди, вчителі розвитку мовлення всіх типів ЗЗСО |
|
|
|
|
|
|
Практичні психологи |
|
|
|
|
|
|
Соціальні педагоги |
|
|
|
|
|
|
Асистенти вчителів (зі стажем роботи) |
|
|
|
|
|
|
Асистенти вчителів (новопризначені) |
|
|
|
|
|
|
Асистенти учнів (дитини) |
|
|
|
|
|
|
Учителі, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти у 5-6 кл. за освітніми галузями: - мовно-літературна (новопризначені вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури) |
|
|
|
|
|
- мовно-літературна (новопризначені вчителі англійської мови) |
|
|
|
|
||
- природнича (новопризначені вчителі інтегрованих курсів: «Пізнаємо природу», «Довкілля», «Природничі науки») |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
- математична (новопризначені) |
|
|
|
|
||
- громадянська та історична (новопризначені) |
|
|
|
|
||
- інформатична (новопризначені) |
|
|
|
|
||
- технологічна (новопризначені) |
|
|
|
|
||
- мистецька (новопризначені вчителі музичного мистецтва) |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
- соціальна і здоров’язбережувальна (новопризначені) |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
ІV. ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ
(30 год.) |
Форма навчання |
|
||||
Очна (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі |
В т.ч.
|
||||
к-ть слухачів |
к-ть слухачів |
чол. |
жін. |
|||
|
Директори ІРЦ |
|
|
|
|
|
|
Фахівці (консультанти) ІРЦ (практичні психологи) |
|
|
|
|
|
|
Фахівці (консультанти) ІРЦ (учителі-дефектологи) |
|
|
|
|
|
|
Фахівці (консультанти) ІРЦ (учителі-реабілітологи) |
|
|
|
|
|
V. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(120 год.) |
Очно-дистанційна форма навчання |
|
||||
І, ІІІ етапи – очні (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі
|
В т.ч. |
||||
к-ть слухачів |
к-ть слухачів |
чол. |
жін. |
|||
|
Директори та заступники директорів ЗПО |
|
|
|
|
|
|
Методисти та завідувачі відділів ЗПО |
|
|
|
|
|
|
Керівники гуртків ЗПО за напрямами
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
VІ. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(120 год.) |
Очно-дистанційна форма навчання |
В т.ч. |
||||
І, ІІІ етапи –очні (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі
|
|||||
к-ть слухачів |
к-ть слухачів |
чол. |
жін. |
|||
|
Директори ЗДО - зі стажем роботи до 5 років |
|
|
|
|
|
- зі стажем роботи понад 5 років |
|
|
|
|
||
|
Вихователі-методисти ЗДО (за посадою) |
|
|
|
|
|
|
Вихователі ЗДО (за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста) |
|
|
|
|
|
|
Вихователі ЗДО (за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра або бакалавра) |
|
|
|
|
|
|
Вихователі груп раннього віку ЗДО |
|
|
|
|
|
|
Керівники музичні ЗДО |
|
|
|
|
|
|
Інструктори з фізичної культури ЗДО |
|
|
|
|
|
|
Практичні психологи ЗДО |
|
|
|
|
|
|
Соціальні педагоги ЗДО |
|
|
|
|
|
|
Асистенти вихователів ЗДО |
|
|
|
|
|
VІІ. ІНШІ КАТЕГОРІЇ
(120 год.)
|
Очно-дистанційна форма навчання |
В т.ч. |
||||
І, ІІІ етапи – очні (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі |
|||||
к-ть слухачів |
к-ть слухачів |
чол. |
жін. |
|||
1. |
Бібліотекарі закладів освіти |
|
|
|
|
|
|
Усього: |
|
|
|
|