Тематичні курси
Додаток № 3
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
у КЗВО «ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ» - 2025
ТЕМАТИЧНІ КУРСИ (15 год) ____________________________________________________________________________________________________________________ (територіальна громада)
№ |
Тема |
Категорія слухачів |
Відповідальні (ПІБ, науковий ступінь, вчене звання, посада) |
Форма навчання |
В т.ч. |
||
Очна (на базі ВАБО) |
У синхронному режимі |
||||||
к-ть осіб |
к-ть осіб |
чол. |
жін. |
||||
|
Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів |
Усі категорії педагогічних працівників |
Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор, завідувач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти |
|
|
|
|
|
Психологічна підтримка учасників освітнього процесу |
Усі категорії педагогічних працівників |
Яцюк М. В., к.психол.н., доцент; доцент кафедри психології |
|
|
|
|
|
Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі |
Усі категорії педагогічних працівників |
Чопик Л.І., к.пед.н.; в.о. доцента кафедри психології |
|
|
|
|
|
Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами |
Усі категорії педагогічних працівників |
Маляр О.І., к.психол.н., доцент; доцент кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти |
|
|
|
|